Apidura (Anglia)

O nas

 

Jesteśmy rowerzystami, producentami i osobami, które znajdują rozwiązania.

Łączy nas wspólny cel znalezienia lepszych metod poznawania świata podczas przemierzania go na rowerze.
Stworzyliśmy ultralekkie systemy bagażowe do układania na ramach rowerowych, które pozwalają rozwijać pasję do kolarstwa i przeżywać prawdziwe przygody. Choć nasze biuro znajduje się w Londynie, to naszym zasięgiem wspieramy miłośników kolarstwa na całym świecie. Dotyczy to również naszych Ambasadorów, czyli grupę rowerzystów, którzy oddają się przełamywaniu granic i pomaganiu innym w odkryciu potencjału podróżowania z bagażem.
Nie tworzymy nowych kolekcji sezonowych co kilka miesięcy. Dlaczego? Główną ideą naszej działalności jest usprawnianie naszych Toreb i wykonywanie ich tak, aby były najlepsze. Czasami projektowanie zajmuje kilka miesięcy lub nawet dłużej, ale w chwili, gdy pojawi się pomysł godny naszej uwagi, nie czekamy i przedstawiamy go od razu.
Prowadzimy naszą działalność z takim samym etosem, który pomógł nam powstać. Oznacza to, że ograniczamy odpady oraz opakowania tak, aby zmniejszyć nasz negatywny wpływ na środowisko. Oznacza to również, że nie reklamujemy się na stronach internetowych, portalach społecznościowych czy nawet za pośrednictwem druku – uważamy, że polecanie naszych produktów przez użytkowników jest najlepszą formą reklamy. Wiąże się to również z ciągłym wspieraniem rowerzystów w odkrywaniu i poznawaniu świata, bez względu na to gdzie są i jaki posiadają rower.

 

 

Uważamy, że siłę firmy odzwierciedlają wyznawane przez nią zasady.

Z tego powodu, każdy nasz produkt skupia w sobie cztery główne założenia:

  • Produkt najwyższej jakości w rozsądnej cenie
    Klient doskonale widzi to co kupuje. Wyceniamy nasze Produkty tak, aby ich cena była jak najlepsza. Nigdy nie podnosimy sztucznie cen tylko po to, aby następnie sprzedawać je na wyprzedaży.

  • Stałe udoskonalanie produktu
    Jeżeli wydaje się nam, że jakieś innowacyjne rozwiązanie będzie miało pozytywny efekt na Państwa przejażdżkę rowerową, wprowadzamy je do naszych produktów. Poprzez wysłuchiwanie opinii naszych ambasadorów i klientów, mamy wiele możliwości do usprawniania naszych produktów.

  • Prosty, funkcjonalny i trwały design
    Jako miłośnicy kolarstwa, projektujemy z myślą o innych rowerzystach i nie stosujemy kompromisu w odniesieniu do ceny, mody czy gadżetów. Każda Torba wykonana jest tak, aby była trwałym i niezawodnym towarzyszem przygody, bez względu na jej rozmiar.

  • Odpowiedzialność od podstaw
    Wykwalifikowani pracownicy są niezbędni do istnienia naszych Toreb. Dobra płaca i warunki pracy są niezbędne. Dzięki naszym metodom produkcji, ilość odpadów jest minimalna a Torby sprawdzą się na długich dystansach.

 

 

Nasze podejście do technologii i projektowania

Tworzymy produkty, które pomagają ludziom w użytkowaniu ich rowerów podczas odkrywania świata. Nasze Torby są tworzone przez zespół pracowników pracujących w naszej siedzibie w Londynie. Procesowi projektowemu przewodzi idea funkcjonalności i każdy szkic oraz prototyp jaki wykonujemy musi być rozwiązaniem na bezlitosne warunki środowiskowe, w jakich mogą się znaleźć nasi klienci.
Badania z pierwszej ręki oraz nasze osobiste doświadczenia odgrywają dużą rolę w naszym projektowaniu najbardziej innowacyjnych toreb rowerowych. Wykorzystujemy również nasze bogate doświadczenie w projektowaniu i rozwijaniu produktów oraz wprowadzamy do nich nowe rozwiązania i materiały. Informacje zwrotne od naszych klientów są również bezcennym źródłem informacji, dzięki którym stale udoskonalamy nasze produkty.
Laboratorium Innowacyjności jest dowodem naszego poświęcenia się innowacyjności i poszukiwaniu lepszych rozwiązań. Jest to miejsce, w którym staramy się przełamać granicę wyobraźni, projektowania i konstrukcji. W Laboratorium łączymy całą wiedzę techniczną i doświadczenie, które wykorzystujemy w chwili projektowania naszych produktów. Pozwala nam to wspólnie tworzyć prototypy nowych pomysłów, eksperymentować z nowymi materiałami oraz metodami produkcji oraz stale wprowadzać udoskonalenia w projektach. Od czasu do czasu, w towarzystwie naszych standardowych produktów, wprowadzamy na rynek limitowane edycje produktów, które są owocem prac Laboratorium.
Posiadamy bliską współpracę z dostawcami z całego świata, włączając w to Stany Zjednoczone, kraje Europy i Azji, co pozwala nam pozyskać najlepsze materiały do naszych projektów. Nasze produkty tworzymy w naszych zakładach produkcyjnych w Chinach dzięki wysoce wyspecjalizowanym pracownikom tnącym, szyjącym i zgrzewającym dostarczone materiały. Nasi ambasadorzy wykonują rygorystyczne testy naszych produktów na całym świecie. 

 

 

Jesteśmy oddani naszym klientom i społeczności

Nasi założyciele, Tori i Pierre, założyli firmę jako miłośnicy kolarstwa, którzy poszukiwali rozwiązań pomagających jeszcze lepiej rozwinąć ich pasję. Faktem jest, że bez wsparcia społeczności miłośników podróżowania na rowerze w 2013 nie udałoby nam się rozwinąć skrzydeł.
Dlatego też czujemy się zobowiązani wspierać i pomagać tej społeczności w każdy możliwy sposób.

Z dumą wspieramy inicjatywy takie jak:

  • Dotwatcher.cc, centrum społeczności kolarskiej z najnowszymi wiadomościami i informacjami o odbywających się imprezach rowerowych.
  • The Adventure Syndicate, program, który dokształca i umożliwia kobietom uczestniczyć w warsztatach i imprezach rowerowych.
  • The Transcontinental Race, jeden z ultra dystansowych wyścigów, który rozciąga się na teren całej Europy.

 

 

 

GWARANCJA / Roszczenia gwarancyjne

Szczycimy się trwałością i wytrzymałością naszych toreb. Stawiamy na solidność produktów, co znajduje odzwierciedlenie w wyjątkowo niskiej ilości zgłaszanych nam roszczeń reklamacyjnych.

Poniższe wytyczne zostały opracowane w celu zapewnienia, by w przypadku wystąpienia jakichkolwiek roszczeń i innych spraw, były one rozwiązywane i załatwiane możliwie szybko i bez dodatkowych komplikacji związanych z wysyłkami międzynarodowymi, przy czym w pierwszej kolejności dokonujemy napraw produktów, a nie ich wymiany.

Warunki

Obejmujemy gwarancją wady materiału oraz wykonania w umiarkowanym czasie życia produktu używanego zgodnie z przeznaczeniem. W przypadku stwierdzenia takich wad, zalecamy ich usunięcie/naprawę lub wymianę produktu.

Zniszczenia wynikające ze zwykłego użycia, niewłaściwego użycia lub uszkodzenia powstałe w konsekwencji wypadku nie podlegają gwarancji. Są to między innymi uszkodzenia zamków błyskawicznych spowodowane ich niewłaściwym używaniem lub innymi nieuzasadnionymi okolicznościami; niewłaściwym zamocowaniem (np. otarcia spowodowane stykiem torby z oponą), otarcia lub uszkodzenia wynikłe z wypadków lub zderzeń.

Jeżeli roszczenie gwarancyjne dotyczące torby zostanie uznane, zwracamy sprzedawcy równowartość ceny torby przelewając stosowną kwotę na jego konto bankowe.

Procedura

  • W początkowym stadium roszczenia gwarancyjne są obsługiwane w miejscu zakupu produktu. Jeżeli klient skontaktuje się z nami bezpośrednio w sprawie takiego roszczenia gwarancyjnego, przy czym my ze swej strony ustalimy, u którego sprzedawcy dany artykuł został zakupiony, skierujemy klienta do miejsca zakupu artykułu. Sprzedawca powinien skontaktować się z dystrybutorem artykułu, a w dalszej kolejności, dystrybutor nawiązuje kontakt z Apidura.

  • Zalecamy, by sprzedawcy i dystrybutorzy skonsultowali się z Apidura przed podjęciem decyzji o wymianie towaru.

  • Wierzymy w trwałość produktu i staramy się, o ile to możliwe, raczej naprawiać torby niż je wymieniać. Posiadamy ograniczone zaopatrzenie w części zamienne do wszystkich toreb, które z chęcią wyślemy do sprzedawcy lub klienta bez dodatkowych opłat.

  • W przypadku napraw, których nie da się zrealizować poprzez wymianę części, zastrzegamy sobie prawo do sugerowania naprawy torby na miejscu/lokalnie.

  • W celu uruchomienia procedury gwarancyjnej, Apidura wymaga od sprzedawcy dostarczenia następujących informacji:
    - opis problemu na piśmie
    - zdjęcia torby (wyraźne i szczegółowe ujęcia miejsca, którego dotyczy wada lub uszkodzenie);
    - numery seryjne torby [1]


W sprawie wszelkich wniosków/próśb związanych z reklamacjami można kontaktować się z nami pocztą elektroniczną na: customerservice@apidura.com

[1] Umiejscowienie numerów seryjnych

- Na torbach podsiodłowych i na kierownicę: na sześciokącie z hypalonu przy otwarciu;

- Na torbach do montażu na rurze ukośnej i górnej: na pasku z hypalonu najbliżej rury sterownej

- na torbach typu Dry Frame Pack montowanych na ramię: na łańcuszku blisko mufy sterowej/główki ramy

 

 

rower

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl