
.
Powyżej 200zł wartości zamówienia Przesyłka GRATIS |

- 14 dni na zwrot towaru
- Szybki zwrot pieniędzy
- Różne formy płatności
- Dostawy kurierem i InPost
- Szyfrowane dane i transakcje

Asobu jest marką, która stawia na kreatywność i niepowtarzalny design.
W języku japońskim Asobu oznacza zabawę i szczęście, co jest podstawą i myślą przewodnią w tworzeniu unikatowych produktów tej kanadyjskiej marki. W szerokiej gamie produktów Asobu znajdzie coś dla siebie ten, kto ceni indywidualny styl i lubi się wyróżniać, ale jednocześnie dba o środowisko naturalne i swój własny organizm.
Asobu to pełna gama butelek na wodę, kubków termicznych, pojemników do przechowywania oraz transportowania piwa i wina. To sposób myślenia o tym z czego korzystamy na co dzień, który inspiruje.
Przyłącz się do świata Asobu!!
WARUNKI GWARANCJI:
Butelki Asobu są objęte naszą limitowaną, dożywotnią gwarancją.
Wady objęte dożywotnią gwarancją:
- Wadliwa izolacja (nie utrzymuje temperatury)
- Rdza
Wady objęte 30-dniową gwarancją:
- Jeśli farba zacznie odpryskiwać w ciągu 30 dni i nie będzie to wynikiem niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji, możemy wymienić produkt na podstawie indywidualnego przypadku.
- Wadliwość pokrywki lub którejkolwiek z uszczelek.
- Wgniecenie lub uszkodzenie produktu w chwili dostawy.
- Problemy z dolną gumową podkładką powodujące, że produkt nie stoi stabilnie.
Czego nasza polityka nie obejmuje:
- Uszkodzenia lakieru spowodowane niewłaściwą pielęgnacją, użytkowaniem i upływem czasu.
- Wszystkie produkty z malowanym wykończeniem powinny być traktowane z należytą ostrożnością.
- Produkty upuszczone/wgniecione.
- Wszelkie inne uszkodzenia fizyczne.
- Zagubione produkty lub ich części.
- Uszkodzone opakowanie.
- Produkty wycofane z użytku.
- Stłuczone szkło.
Uwaga: Umieszczenie produktów w zamrażarce i/lub zmywarce powoduje utratę gwarancji.
- Po upływie 30 dni nie udzielamy gwarancji na żadne akcesoria (pokrywki, adaptery, uszczelki, uchwyty), które zaczynają się zużywać w wyniku standardowego użytkowania. Oferujemy części zamienne do produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym lub u autoryzowanego sprzedawcy. Jeśli produkt został zakupiony od autoryzowanego sprzedawcy innego niż nasza strona internetowa, wymagany będzie dowód zakupu. Przedmioty nabyte u nieautoryzowanych sprzedawców nie są objęte naszą gwarancją.
Gwarancja ta jest nieważna w przypadku produktów niestandardowych, jak również w przypadku wykorzystania produktu do celów komercyjnych lub jego uszkodzenia podczas użytkowania go w sposób nieodpowiedni. Nasza gwarancja dotyczy wymiany produktu i nie gwarantuje zwrotu pieniędzy. Obowiązkiem Asobu w przypadku wadliwego egzemplarza jest jego naprawa, wymiana uszkodzonej części lub produktu według naszego uznania. Uszkodzenia wynikające z normalnego zużycia lub niewłaściwego użytkowania nie są objęte gwarancją. Uszkodzenia lakieru również nie są nią objęte. Nasza gwarancja obejmuje funkcjonalność produktu.
Jak zgłosić roszczenie gwarancyjne
Jeśli Twoja reklamacja spełnia powyższe warunki, Asobu wymieni produkt. Aby złożyć reklamację, wyślij e-mail na adres info@asobubottle.com z następującymi informacjami
- Imię i nazwisko
- Adres e-mail
- Numer telefonu
- Produkt, którego dotyczy roszczenie
- Powód reklamacji i dowód uszkodzenia
- Data zakupu
- Kopia paragonu, jeśli produkt został zakupiony w innym miejscu niż na naszej stronie internetowej
- Adres pocztowy