100,0% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam156Nie polecam0

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
Obsługa kupującego
5

Bądź na bieżąco

.

fb

Dostawa gratis!

.

Powyżej 200zł wartości zamówienia 

Przesyłka GRATIS 

 

U nas kupujesz bezpiecznie
  • 14 dni na zwrot towaru
  • Szybki zwrot pieniędzy
  • Różne formy płatności
  • Dostawy kurierem i InPost
  • Szyfrowane dane i transakcje
Geosmina (Hiszpania)

 

Geosmina powstała z pomysłu i pasji.
Założona w małym miasteczku niedaleko Madrytu, firma specjalizuje się w wersji outdoorowej jazdy na rowerze: bikepackingu.

Geosmina zamierza przyczynić się do świata bikepackingu, ultralekkiej alternatywy rowerowej, tworząc komponenty bikepacking, które umożliwiają użytkownikom szybkie, bezpieczne i stabilne podróżowanie po skomplikowanym terenie i w każdych warunkach pogodowych.

Nasze produkty bikepacking są wykonane z ultralekkich materiałów, które są bardzo odporne na ścieranie, wodę i promienie ultrafioletowe. Nasze torby nie wymagają dodatkowych akcesoriów i są kompatybilne z prawie każdym rowerem na rynku. Ergonomia jest perfekcyjnie przeanalizowana pod kątem optymalnego rozłożenia ciężaru, co zapewnia idealne prowadzenie na górskich szlakach i drogach, nawet przy maksymalnym obciążeniu.

Design, funkcjonalność i trwałość. Nasze produkty pomogą Ci cieszyć się każdą jazdą, dzięki czemu możesz skupić się wyłącznie na kierowaniu i krajobrazie wiedząc, że Twoje rzeczy są bezpieczne i doskonale rozmieszczone na całym rowerze.

Zasadniczo Geosmina stanie się Twoim najlepszym „towarzyszem przygody”.

 

 

 

 

 

 

 

 

WARUNKI GWARANCJI:

 

 

Wszystkie nasze produkty są testowane pod względem zgodności z wszelkimi normami jakości materiałów i wykonania, dlatego właśnie jesteśmy pewni, że spełnią swoje zadanie i przewyższą wszystkie Twoje oczekiwania. Ponieważ jednak czasami zdarzają się rzeczy nieoczekiwane, GEOSMINA udziela gwarancji w przypadku wad materiałowych i wykonawczych przez cały, rozsądny okres eksploatacji i użytkowania swoich produktów. 

Niniejsza gwarancja nie dotyczy produktów, które zostały naruszone przez klienta poprzez m.in. niewłaściwe użytkowanie. Powoduje to utratę gwarancji. W przypadku wadliwego produktu, GEOSMINA pokryje odpowiednie koszty wysyłki. W pozostałych przypadkach koszty wysyłki ponosi klient. Jeżeli zamówienie zostanie anulowane przed wysyłką, klient nie poniesie żadnych kosztów. Wymieniany produkt może nie być identyczny z modelem oryginalnym. W każdym przypadku, nowa wersja lub model będzie lepszy, ponieważ produkty GEOSMINA podlegają ciągłej poprawie parametrów. Jeśli produkt jest w dobrym stanie, ale opakowanie uległo uszkodzeniu, to przedmiot nie może być zwrócony. To samo dotyczy sytuacji, gdy opakowanie jest w dobrym stanie, ale produkt nie. GEOSMINA odbierze produkt i dokona zwrotu za pośrednictwem swojej firmy kurierskiej. 

Zakupione produkty objęte są roczną gwarancją liczoną od daty wystawienia faktury. Gwarancja ta obejmuje wady fabryczne, jak również nieprawidłowe działanie produktu. 

GEOSMINA nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku nieprofesjonalnej instalacji lub modyfikacji produktu przez klienta i inne osoby nieupoważnione przez producenta, jak również w wyniku niewłaściwego użytkowania i/lub wyraźnych śladów nieprawidłowego obchodzenia się z produktem. Towar, który ma zostać naprawiony lub wymieniony, musi być tym samym produktem, który został pierwotnie wysłany przez GEOSMINA i do którego dołączono odpowiednią fakturę. 

Jeśli produkt ma być poddany naprawie, klient może to zrobić bezpośrednio poprzez złożenie wniosku i wysłanie przedmiotu. W tym celu klient musi skontaktować się z GEOSMINA i poprosić o odpowiednie instrukcje wraz z autoryzacją RMA. Zwroty wysyłane do pomocy technicznej muszą być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone, bez naklejek lub etykiet na opakowaniu i z dołączonymi oryginalnymi zabezpieczeniami. Jeśli produkt dotrze do zakładu GEOSMINA z uszkodzeniami wynikającymi z nieprawidłowego opakowania lub nieodpowiedniego zabezpieczenia, naprawa może nie być objęta gwarancją. Jeśli oryginalne opakowanie nie jest dostępne, klient musi użyć mocnego pudełka, które jest wystarczająco duże, aby pomieścić przedmiot z dodatkową przestrzenią. Klient powinien umieścić wystarczającą ilość ochronnego materiału (folia bąbelkowa, torby papierowe, pianka itp.) poniżej, na górze i wokół produktu, aby zapobiec jego przemieszczaniu się wewnątrz pudełka. Klient musi umieścić numer RMA dostarczony przez GEOSMINA na etykiecie wysyłkowej. 

Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych, wad spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem lub obsługą, podłączeniem do sieci energetycznej innej niż podana, nieprawidłową instalacją oraz wad spowodowanych czynnikami zewnętrznymi. 

Jeśli produkt nie działa odpowiednio, należy natychmiast skontaktować się z zespołem obsługi klienta/wsparciem technicznym lub przedstawicielem/dystrybutorem, jeśli dotyczy. 

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, takimi jak spadki napięcia lub jego skoki, zjawiska atmosferyczne, ogień, woda, nieprawidłowe użytkowanie produktu, przypadkowe upadki lub nieprawidłowa eksploatacja przez osoby lub firmy nie posiadające autoryzacji GEOSMINA. Gwarancja nie obejmuje również naturalnego zużycia produktu, a także kwestii wynikających z nieprawidłowej instalacji, obsługi lub przechowywania. 

GEOSMINA zastrzega sobie prawo do poddania każdego zwróconego produktu analizie przez niezależnych specjalistów. Gwarancja zostanie unieważniona, jeśli odpowiednie organy udowodnią, że uszkodzenie zostało spowodowane przez klienta lub że produkt został częściowo uszkodzony, aby wymusić zastosowanie gwarancji w celu zwrotu produktu lub otrzymania zwrotu kosztów. W takich przypadkach klient musi pokryć koszty specjalistów. GEOSMINA nie jest zobowiązana do zrekompensowania klientowi lub osobom trzecim konsekwencji wynikających z użytkowania produktu. Dotyczy to szkód bezpośrednich lub pośrednich, wypadków z udziałem ludzi, uszkodzeń dóbr niezwiązanych z produktem oraz utraty zysków. 

W celu skorzystania z usługi gwarancyjnej wymagany jest oryginalny paragon. Przedmioty zwracane bez niego, nie będą objęte gwarancją. 

Gwarancja Geosmina obejmuje wyłącznie pierwotnego nabywcę z oryginalnym paragonem, wystawionym przez autoryzowanego dystrybutora Geosmina. Produkty zakupione od nieautoryzowanych sprzedawców lub osób prywatnych nie są objęte tą gwarancją. 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl